Kluczem do sukcesu każdej firmy jest jej sprawne, niezakłócone działanie. W takich warunkach jest realna szansa na zapewnienie wysokiej jakości produktów i usług, której oczekuje klient. Stosunki panujące w firmie oraz komunikacja wewnętrzna to obecnie niezbędny element fundamentu przedsiębiorstwa, które chce osiągnąć sukces i cieszyć się renomą. Oprócz wiedzy praktycznej, której pracodawca oczekuje od swoich pracowników, niemniej istotne jest posiadanie pewnych umiejętności interpersonalnych, które pozwolą na efektywną pracę zespołową i dobrą atmosferę w kadrze pracowniczej.

 

Szkolenia interpersonalne

Nasze Centrum Szkoleniowe Green Centrum Business posiada w swojej ofercie szkolenia interpersonalne, realizowane przy współpracy z doświadczonym i charyzmatycznym zespołem szkoleniowym. Rodzaje szkoleń przeznaczone są dla osób zatrudnionych w różnych branżach. Świadczymy pełen zakres usług w ramach wybranego przez Państwa szkolenia interpersonalnego na każdym etapie jego realizacji, poczynając od zapewnienia miejsca szkolenia i warunków, przez wiedzę doświadczonych specjalistów i profesjonalne prowadzenie szkolenia.

 

Umiejętności interpersonalne

Szkolenia interpersonalne to szansa na zdobycie tzw. umiejętności miękkich, niezbędnych do utrzymywania prawidłowych relacji i kontaktów z innymi ludźmi. Podczas tego rodzaju szkoleń kursanci nabywają umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, m.in. w jaki sposób łagodzić występujące konflikty międzyludzkie, jak efektywnie słuchać, odbierać i przekazywać komunikaty, jak być asertywnym w kontaktach z innymi ludźmi, jak negocjować i bronić swoich racji.

 

Dlaczego warto?

Wiedza praktyczna oraz talenty pracowników to dopiero pierwszy krok do sukcesu. Zważywszy na fakt, iż wszyscy oni indywidualnie, ale także we współpracy, działają na korzyść firmy i by przynieść jej zysk i sukces, potrzebna jest odpowiednia komunikacja oraz atmosfera wewnątrz zespołu. Dopiero takie połączenie pozwala na najbardziej efektywną pracę. Atmosfera, w której kuleją wzajemne stosunki i relacje zdecydowanie nie sprzyja sukcesowi. Z kolei pracownicy zdenerwowani, skonfliktowani oraz niezrozumiani nie tylko są nieefektywni, ale także obniżają wyniki całego zespołu. Inwestowanie w rozwój umiejętności interpersonalnych, poprzez udział w szkoleniach z tego zakresu, to droga w rozwój firmy. Co więcej, szkolenia interpersonalne są przydatne nie tylko w życiu zawodowym, ale także w prywatnym. Prawidłowa komunikacja potrzebna jest przecież we wszystkich rodzajach relacji międzyludzkich.

 

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenia interpersonalne to nie przekazywanie kursantom suchych faktów i garści teorii (chociaż na to także jest odpowiedni czas), ale przede wszystkim ćwiczenia i warsztaty w ramach, których mają oni możliwość nabywania umiejętności w praktyce. Najczęściej stosowanymi metodami szkolenia jest studium przypadku, dyskusje, zabawy gry zespołowe oraz różnego rodzaju prezentacje. Ćwiczenia tego typu stanowią pewną instrukcję i schemat zachowania, które następnie można zastosować w pracy. Wymaga to także od kursantów porzucenia wielu dotychczasowych nawyków i schematów działania, zwłaszcza tych, które stoją w sprzeczności z zasadami prawidłowej komunikacji i interakcji z innymi. Zaletą szkoleń interpersonalnych prowadzonych przez Green Centrum Business jest także przestrzeń, w jakiej są one prowadzone. Zadbaliśmy o odpowiednie natężenie światła, o obecność roślin czy innych naturalnych dodatków, które nawiązują do świata przyrody. Udowodniono, że przekłada się to na lepsze samopoczucie, odprężenie i zaangażowanie uczestników szkolenia, a co za tym idzie efekty są jeszcze bardziej widoczne. Nie sposób nie wspomnieć również o innych niezbędnych udogodnieniach, takich jak m.in.: klimatyzacja, dostęp do Internetu, rzutnik, kreatywne artykuły papiernicze czy odpowiednie nagłośnienie. Troszczymy się o jak najwyższą jakość świadczonych przez nas usług.