Szkolenie asertywność i efektywna komunikacja w biznesie rekomendujemy:

  • pracownikom i zespołom, których praca wiąże się ze stresem, presją czasu
  • pracownikom posiadającym problemy z asertywnością
  • menedżerom zespołów
  • pracownikom różnych działów współpracujących ze sobą
  • osobom nastawionym na rozwój własnych kompetencji i umiejętności
  • osobom, które chcą poczuć się pewniej przy spotkaniu z Klientami

Program szkolenia Asertywność i efektywna komunikacja w biznesie:

Asertywność i komunikacja w biznesie, czyli stanowczo i konstruktywnie współdziałać z innymi.

  1. „Prawdziwa odkrywcza podróż polega nie na szukaniu nowych krajobrazów, lecz na zyskaniu nowych oczu” Marcel Proust

  2. Wstęp, „logistyka szkolenia” i integracja grupy.

  3. „Integracja na wesoło” Najpierw się bawimy potem szkolimy

  4. Budowanie płaszczyzny partnerstwa w świecie asertywności.

  • Czym właściwe jest ta asertywność i dlaczego jest tak ważna w świecie biznesu? Krótki rys.
  • Budowanie asertywnej postawy managerskiej w obliczu efektywnego zarządzania.
  • Pewność siebie – czy to cecha czy umiejętność, którą możemy wytrenować

5. Działanie na autopilocie. Pilot kontra świadoma postawa.

6. Przerwanie błędnego koła myśli. Świadoma zmiana biegu  mentalnych myśli.

7. „Gra ważne myśli”. Wzmacnianie wewnętrznej siły głosy dorosłego.  Praca indywidualna na własnych przekonaniach.

8. „Mam prawo do …” budowanie własnego kapitału i przyzwolenia do działania w zgodzie ze sobą.

9. „Gremliny” jak sobie z nimi radzić. Ograniczenia i blokady, które uniemożliwiają realizację naszych celów.

    • Postawa, narzędzia, a zachowania asertywne jak odróżnić i jak się nauczyć stosować te właściwe?  Samplingi, przykłady biznesowe.
    • Narzędziownia – ćwiczymy i praktykujemy asertywność:
      • Jujitsu, czyli ugnij się, aby zwyciężyć”
      • Asertywna pochwała
      • Asertywna informacja zwrotna
      •  Komunikat Ja

10. Coachingowa praca w parach.

11. Podsumowanie szkolenia i sesja informacji zwrotnej.

Co zyskasz dzięki Szkoleniu?

  • Wykształcisz asertywną postawę
  • Umiejętność egzekwowania poleceń i oczekiwań w stosunku do współpracowników
  • Umiejętność reagowania w sytuacjach zaskakujących, konfliktowych
  • Umiejętność wpływania na zmiany zachowania innych przy użyciu zasad i technik konstruktywnej krytyki,

Informacje organizacyjne

  • Szkolenie zamknięte dopasowane do potrzeb uczestników
  • Grupy 12- max.15 osób
  • Czas trwania 1 dzień i/lub do uzgodnienia
  • Szkolenie prowadzone w języku polskim i angielskim
  • Rekomendujemy przeprowadzenie szkolenia w centrum szkoleniowym Green Business Center

Zapytaj o szkolenie

Kontakt ws. szkolenia asertywność i efektywna komunikacja w biznesie :

Edyta Kwiatkowska

tel. 796-794-460

adres e-mail: biuro@gbc.waw.pl

Co wyróżnia Green Business Center przy szkoleniach zamkniętych?

 

  • Dostosowane do potrzeb, „szytę na miarę”
  • Szkolenia realizowane są przez doświadczonych trenerów/praktyków
  • Praktyczne warsztaty, pigułki wiedzy z materiałem w formie tekstowej i graficznej

Dlaczego warto wybrać szkolenie zamknięte z Green Business Center?

 

  • Forma szkolenia zamkniętego daje możliwość dostosowania treści i programu szkolenia do oczekiwań uczestników
  • Analiza potrzeb szkoleniowych
  • Szkolenie zamknięte może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy: coaching lub follow up
  • Termin i miejsce szkolenia jest uzgadniane indywidualnie
  • Szkolenia mogą być prowadzone na terenie całego kraju

Dlaczego warto szkolić się z asertywności i efektywnej komunikacji w biznesie?

 

Niezbędne jest uświadomienie uczestnikom wiedzy na temat zachowań interpersonalnych. Po szkoleniu uczestnicy potrafią analizować i wyciągać wnioski, co umożliwia lepsze działania i unikanie podobnych błędów w przyszłości. To dzięki asertywnym pracownikom, menedżer zespołu może wypracować optymalne rozwiązania. Wykształtowane u pracowników asertywnej postawy pozwala na umiejętne reagowanie na agresję lub krytykę. Pracownicy asertywni przyczyniają się do realnych zysków organizacji.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu z asertywności i efektywnej komunikacji w biznesie?

Asertywna komunikacja pomoże pracownikowi odnaleźć się w zespole, wypracować sobie pozycję w biznesie czy osiągnąć cele osobiste. Umiejętność stawiania granic i jasnego komunikowania swoich potrzeb bezpośrednio przekłada się na poprawę jakości życia.

Sprawdź inne szkolenia w naszej ofercie