5. Zachowania pomocne w organizacji dobrego spotkania.
✓ Jak reagować kiedy spotkanie się przedłuża i następuję „odpływanie od
tematu”?
✓ Jak szukać szybkich rozwiązań bez zbędnego tracenia czasu?
✓ Kiedy spotkania on-line nie mają racji bytu i tworzą niepotrzebny chaos?
✓ Jak nie wchodzić w obszary sporne i unikać sytuacji konfliktowych?
✓ Kiedy nastaje sytuacja konfliktowa, czyli „burza w szklance wody” co z nią
robić, jak reagować?
6. Rodzaje spotkań i główny charakter przekazu:
✓ Poranne odprawy z weryfikacją celów. Przykładowy case.
✓ Komunikacja sytuacji trudnych.
✓ Statusy – tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne.
7. Lider w ekspozycji społecznej:
✓ „Wyższy level prezentacji” prezentacja wyników dla zarządu.
✓ Trudności związane z ekspozycją przed zarządem.
✓ „Kiedy szefowie maja pytania ?” Jak przygotować się do prezentacji?
✓ Zachowania, które pomagają w realizacji celu oraz takie, które utrudniają.