How to be a mentor for younger genarations Y,Z
  • Na szkoleniu Kreatywni w biznesie poznasz zasady funkcjonowania w świecie mediów.
  • Dowiesz się kto kim jest w radiu, prasie i telewizji oraz jak wykorzystać znajomość świata mediów do generowania sukcesu własnego projektu.
  • Poznasz praktyczne wskazówki, które pomogą w kreowaniu komunikatów, informacji o produkcie tak, by były czytelne i przynosiły zamierzony sukces reklamowy.
  • Nauczysz się zasada autoryzacji tekstu i narzędzi komunikowania bezpośredniego.

Podamy praktyczne porady zachowania się przed mikrofonem, oraz jak udzielać wywiadu radiowego. Jak się do niego przygotować i co mieć ze sobą.

 

Tę część szkolenia poprowadzi Filip Gąsior. Lektor, Dziennikarz radiowy (Radio Szczecin, Fakty RMF FM) i telewizyjny (TVP Szczecin, TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Polonia) Obecnie dziennikarz Radia Dla Ciebie.

 

W dalszej części szkolenia Kreatywni w biznesie dowiesz się, jak…

  1. budować markę osobistą i firmową w nowych mediach. Temat skierowany przede wszystkim do osób, które doceniają wartość kreatywnego marketingu i dbają o wizerunek firmy. Do osób, które chcą wykorzystać internet, by kształtować wartości przedsiębiorstwa oraz dla Tych, dla których wizerunek w sieci i budowa marki osobistej są ważnym elementem w działalności firmy.
  2. Na spotkaniu zapoznamy się z platformami internetowymi służącymi budowaniu marki.
  3. Zostaną zaprezentowane case study (analizy przypadku).

Istnieje możliwość przeprowadzenia analizy konkretnej marki i uzyskanie rekomendacji w trakcje zajęć.

Po szkoleniu uczestnicy będą swobodnie poruszać się w tematyce nowych mediów, nowoczesnej komunikacji, a także poznają wiele platform internetowych.

 

Drugą część szkolenia poprowadzi Aleksandra Chmielewska. Doktorantka SGH Kolegium Ekonomiczno Społecznego. Wieloletni pracownik Telewizji Polskiej (odpowiedzialna za rozwój marki TVP.pl i poprawę wizerunku w sieci TVP Polonia). Prelegent na konferencjach naukowych i branżowych związanych z marką.
Prowadziła zajęcia na uczelniach: Łazarski oraz SGH.

 

Następnie…

  1. Doradzimy, jak wzmocnić osobowość (wiarygodność i profesjonalizm) brzmieniem głosu.
  2. Omówimy sposoby radzenia sobie z tremą oraz, jak kreatywnie tremę wykorzystać.
  3. Pokażemy ćwiczenia na prawidłowe oddychanie, które ułatwią rozluźnienie i będą sprzyjać gotowości mówienia w każdej sytuacji.
  4. Pokażemy sposoby panowania nad mimiką, aby umiejętnie ukryć zdenerwowanie.
  5. Wyjaśnimy jaki wpływ na wrażenie słuchacza mają tempo mówienia i umiejętne panowanie nad wysokością głosu.
  6. Pokażemy jak dużą rolę odgrywa pauza w zdaniu i logiczne akcentowanie.
  7. Opowiemy jak medialne standardy wypowiadania się wpływają na komunikatywność oraz jak dużą rolę odgrywa precyzja brzmienia głosu.
  8. Przekażemy ćwiczenia poprawiające dykcję.

 

W świat ludzkiego głosu wprowadzi dr Jagoda Bloch. Doktor nauk humanistycznych. Trenerka medialna w zakresie wystąpień publicznych, techniki mowy oraz konsultacji logopedycznych w zakresie mówienia do mikrofonu (w telewizji i radiu). Autorka książki „Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy”. Członek zespołu Języka w Mediach Rady Języka Polskiego przy Prezydium Polskiej Akademii Nauk.

 

Warunki organizacyjne:

 

Kontakt w sprawie wyceny oraz informacji o terminach:

adres email: biuro@gbc.waw.pl

tel. +48 796-794-460 (Edyta Kwiatkowska, Green Business Center)

tel. +48 601-216-627 (Paweł Bobrowski, Ośrodek Szkoleń Medialnych)