Szkolenie medialne dla menadżerów

PROGRAM SZKOLENIA:

1.Spotkania on-line moda czy przymus w dobie technologii?
2. Podobieństwa i różnice miedzy tradycyjnymi spotkaniami, a spotkaniami on-line.
3. Główne elementy spotkań:
a. Odwieczne pytanie „Dlaczego znowu spotkanie?”
i. po co robimy spotkania i jak efektywnie organizować czas?
ii. co jest celem, agendą, efektem?
iii. „szybkie spotkania” – one page meeting.
b. Briefing statusu:
i. zwięzłość wypowiedzi – jak to robić?
ii. maksymalizacja efektu, prostota i szybki rezultat.
iii. streszczamy i zarysowujemy nasze potrzeby i oczekiwania.
4. Zachowania pomocne w organizacji dobrego spotkania.
a. Jak reagować kiedy spotkanie się przedłuża i następuję „odpływanie od tematu”?
b. Jak szukać szybkich rozwiązań bez zbędnego tracenia czasu?
c. Kiedy spotkania on-line nie mają racji bytu i tworzą niepotrzebny chaos?
d. Jak nie wchodzić w obszary sporne i unikać sytuacji konfliktowych?
e. Kiedy nastaje sytuacja konfliktowa, czyli „burza w szklance wody” co z nią robić, jak reagować?
5. Rodzaje spotkań i główny charakter przekazu:
i. poranne odprawy z weryfikacją celów. Przykładowy case.
ii. komunikacja sytuacji trudnych.
iii. Statusy – tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne.
6. Lider w ekspozycji społecznej:
a. „Wyższy level prezentacji” prezentacja wyników dla zarządu.
b. Trudności związane z ekspozycją przed zarządem.
c. „Kiedy szefowie maja pytania?” Jak przygotować się do prezentacji?
d. Zachowania, które pomagają w realizacji celu oraz takie, które utrudniają.

DUET EKSPERTÓW. TRENER BIZNESU i DZIENNIKARZ RADIOWY i TELEWIZYJNY

 

RADOSŁAW MRÓZ

Dziennikarz radiowy i telewizyjny, wykładowca.

 

Prezenter TVN24 – prowadzi programy ,,Wstajesz i Wiesz”, ,,Fakty po południu”, ,,Dzień na żywo” oraz wydania specjalne (m.in. wieczór wyborczy ,,Czas Decyzji”).

Ze stacją związany jest od czerwca 2014 roku.

Przez 7 lat związany z radiową Trójką, gdzie przygotowywał i prezentował serwisy informacyjne.

Wcześniej związany był z telewizją publiczną. Prowadził również „Flesz muzyczny” w Onet.tv

Radosław w mediach pracuje od 2001 roku (m.in. Polskie Radio, TVP 1, TVP Warszawa).

Wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji SWPS. Prowadzi szkolenia i wykłady w zakresie projektów medialnych, wystąpień publicznych, pracy z mikrofonem i przed kamerą.

Prywatnie interesuje się socjologią, psychologią i enologią. Jest morsem.

 

ANNA STEC-CZYŻ

Trener biznesu, coach, HR-owiec z 18 letnim doświadczeniem w międzynarodowym środowisku.

 

Kilkuletnia współpraca z amerykańską organizacją VERITE. Fair labour Work. Prowadziła ogólnopolskie projekty w ramach akcji rzetelny pracodawca.

Przeprowadziła kilkaset godzin coachingów indywidualnych dla managerów, kierowników rozwijających swoje kompetencje w biznesie.

Mentorka i trenerka biznesowa – projekty szkoleniowo rozwojowe dla międzynarodowych koncernów:

  • 12 miesięczny projekt – Rozwój kadry managerskiej dla firmy Wincor- Nixdorf.
  • 6 miesięczne projekty rozwoje dla Kierowników firmy „Akademia Managera” Markant Handels und Industrievermittlungs, ISPOT.
  • Projekt „ High Potential Leaders” Stanley & Decker
  • Mentoring dla Kadry Managerskiej Gedeon Richter

Konsultant i wieloletni praktyk w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i selekcji, szkoleń, administracji personalnej. Przeprowadziła kilkanaście międzynarodowych projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego, wysokiego szczebla managerskiego. Akredytowany konsultant narzędzi diagnostycznych wspierających rozwój  osobisty Insights Discovery™, DISC.

Od 5 lat wykładowca na Uniwersytecie SWPS, prowadzi zajęcia z obszaru rozwoju kompetencji społecznych i osobistych.

Współpracowała z wieloma międzynarodowymi koncernami i firmami m.in. Aviva, BNP Paribas, Backe & Mc Kenzie, Boehringer Ingelheim, Compensa, Reckit Beckiser, Volvo i in.

Kontakt ws. oferty szkoleniowej:

Edyta Kwiatkowska

tel. 796-794-460

adres e-mail: szkolenia.media@gbc.waw.pl