Wystąpienia biznesowe

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Wprowadzenie, integracja grupy.
  2. „Zwiększamy siłę wpływu języka przekazu”. Kompetencje związane z komunikacją. Praktyczne ćwiczenia.
    • „Powiedz, co chcesz powiedzieć” – sztuka medialnej syntezy – od ogółu do szczegółu w kilka sekund.
    • Słowa, nie słowa, przerywniki, które tworzą chaos odbioru i zakłócają przestrzeń.
    • „Budujemy dobrostan” włączając humor, żarty, które redukują napięcie i tworzą dobrą atmosferę.
    • Kilka słów o sztuce retoryki i zabawie słowem.
    • „ Efekt ameby czy szakala?” Rzecz o metaforze i silnym przekazie emocjonalnym.
  3. Blokery, czyli co nas powstrzymuje i obniża skuteczność dobrych wystąpień.
    • „Checkpoint list” Planowanie, arkusze przygotowania się do wystąpienia.
    • Trema, czyli pierwszy stres i inne stresory. Proste tipy do radzenia sobie z nimi.
    • „Nasze gremliny” czyli wyobrażenia, pożywka dla publiczności. Obawy, które negatywnie wpływają na nasze działanie.
  4. Rozwijamy kompetencje związane z zachowaniem ludzkiego ciała:
    • „Co mówią Twoje oczy?”. Praktyczny trening.
    • Gesty, ruchy ciała, gestykulacja przed kamerą, rady i porady dla wtajemniczonych.
    • Psychologia koloru.
    • Głos, jego modulacja, wymowa. Na co powinniśmy zwracać uwagę kiedy mówimy do ludzi?
    • „Co mówi moja mowa ciała ?”– komunikacja werbalna i pozawerbalna w przekazie medialnym. Punkty zapalne.
    • „Budujemy mosty” tworzenie relacji i połączenia z odbiorcami.
  1. „Mój pierwszy raz”, czyli kiedy czeka mnie wystąpienie i ekspozycja społeczna. Analiza „żywych przykładów”:
    • Budowanie wrażenia od pierwszego wejrzenia, wybrane aspekty kształtowania stosunków międzyludzkich pod kątem psychologii społecznej.
    • Budujemy wiarygodność. Kiedy widz Cię słucha, kiedy patrzy, jak do niego mówisz i jaki to daje efekt? Kilka słów, że to co widzisz i słyszysz nie jest tożsame.
    • Inteligencja emocjonalna przekazu – jak ujawniają się emocje i co z tym „fantem” robić?
    • „Zagrożenia kadru”. Logistyka, punkty nagrań i wpływ elementów środowiskowych na personal branding.
  2. Zwiększamy naszą pewność siebie w ekspozycji przed kamerą i wśród ludzi. Praktyczny trening.
    • „O stawaniu się sobą przed kamerą i publicznością” Jak ujawniać siłę i charyzmę przed innymi?
    • Jak budować zaufanie innych, kiedy w grę wchodzą silne emocje?
    • Trening wizualizacji wystąpień. Praktyczne elementy radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
    • Siła informacji zwrotnej od innych odbiorców.
  3. Grupowy feedback, analiza indywidualnych case studies.
  4. Podsumowanie szkolenia.

DUET EKSPERTÓW. TRENER BIZNESU i DZIENNIKARZ RADIOWY i TELEWIZYJNY

 

RADOSŁAW MRÓZ

Dziennikarz radiowy i telewizyjny, wykładowca.

 

Prezenter TVN24 – prowadzi programy ,,Wstajesz i Wiesz”, ,,Fakty po południu”, ,,Dzień na żywo” oraz wydania specjalne (m.in. wieczór wyborczy ,,Czas Decyzji”).

Ze stacją związany jest od czerwca 2014 roku.

Przez 7 lat związany z radiową Trójką, gdzie przygotowywał i prezentował serwisy informacyjne.

Wcześniej związany był z telewizją publiczną. Prowadził również „Flesz muzyczny” w Onet.tv

Radosław w mediach pracuje od 2001 roku (m.in. Polskie Radio, TVP 1, TVP Warszawa).

Wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji SWPS. Prowadzi szkolenia i wykłady w zakresie projektów medialnych, wystąpień publicznych, pracy z mikrofonem i przed kamerą.

Prywatnie interesuje się socjologią, psychologią i enologią. Jest morsem.

 

ANNA STEC-CZYŻ

Trener biznesu, coach, HR-owiec z 18 letnim doświadczeniem w międzynarodowym środowisku.

 

Kilkuletnia współpraca z amerykańską organizacją VERITE. Fair labour Work. Prowadziła ogólnopolskie projekty w ramach akcji rzetelny pracodawca.

Przeprowadziła kilkaset godzin coachingów indywidualnych dla managerów, kierowników rozwijających swoje kompetencje w biznesie.

Mentorka i trenerka biznesowa – projekty szkoleniowo rozwojowe dla międzynarodowych koncernów:

  • 12 miesięczny projekt – Rozwój kadry managerskiej dla firmy Wincor- Nixdorf.
  • 6 miesięczne projekty rozwoje dla Kierowników firmy „Akademia Managera” Markant Handels und Industrievermittlungs, ISPOT.
  • Projekt „ High Potential Leaders” Stanley & Decker
  • Mentoring dla Kadry Managerskiej Gedeon Richter

Konsultant i wieloletni praktyk w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i selekcji, szkoleń, administracji personalnej. Przeprowadziła kilkanaście międzynarodowych projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego, wysokiego szczebla managerskiego. Akredytowany konsultant narzędzi diagnostycznych wspierających rozwój  osobisty Insights Discovery™, DISC.

Od 5 lat wykładowca na Uniwersytecie SWPS, prowadzi zajęcia z obszaru rozwoju kompetencji społecznych i osobistych.

Współpracowała z wieloma międzynarodowymi koncernami i firmami m.in. Aviva, BNP Paribas, Backe & Mc Kenzie, Boehringer Ingelheim, Compensa, Reckit Beckiser, Volvo i in.

Kontakt ws. szkolenia zamkniętego z wystąpień biznesowych:

Edyta Kwiatkowska

tel. 796-794-460

adres e-mail: szkolenia.media@gbc.waw.pl