Szkolenie Efektywna i skuteczna komunikacja w biznesie rekomendujemy:
- osobom chcącym polepszyć swoje umiejętności w komunikowaniu się
- liderom oraz ich zespołom, którzy chcą usprawnić komunikację w zespole i zwiększyć efektywność współpracy
1. „Jak budować mosty?” dialog podstawą budowania więzi zawodowych i społecznych.
2. „Od nie do tak”, czyli asertywne techniki komunikacji, które pomagają lepiej współpracować.
3. Elementy retoryki managerskiej w świecie zmieniających się pokoleń pracowników. Słowa, które zachęcają, motywują i budują dobrą atmosferę w zespole, czyli jak współpracować w zespole wielopokoleniowym.
4. Coaching i mentoring, praktyczny trening technik w pracy managerskiej. W jaki sposób coaching kształtuje i wspiera samodzielność i zaangażowanie pracowników?
Edyta Kwiatkowska
tel. 796-794-460
adres e-mail: biuro@gbc.waw.pl
Umiejętność efektywnej komunikacji jest podstawową do prawidłowego funkcjonowania każdego zespołu, dlatego szkolenia w tym zakresie są elementarne dla osób pracujących w grupie. Właściwa komunikacja służy budowaniu zaufania w grupie i jest kluczem do zapobiegnięcia napięć i konfliktów w firmie.