SzkolenieEfektywna komunikacja w biznesie. Budowanie współpracy.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie Efektywna komunikacja w biznesie. Budowanie współpracy skierowane jest do:

Program szkolenia Efektywna komunikacja w biznesie. Budowanie współpracy.

1. Wprowadzenie i integracja grupy.

2. Komunikacja – jak lepiej zrozumieć i być zrozumianym?

  • precyzja komunikacji, oddzielanie faktów od opinii
  • odpowiedzialność za porozumienie w komunikacji
  • świadomość celu w przekazywaniu informacji

3. Typy osobowości

  • Test typu komunikacyjnego:
    • jak rozpoznać typ osobowości rozmówcy?
    • dostosowanie swojego przekazu do odbiorcy – jak dogadać się z (prawie) każdym?

4. Ograniczenia i blokady, które uniemożliwiają realizację naszych celów:

  • bariery komunikacyjne i zakłócenia w komunikacji z Klientem
  • opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić naszego Klienta do rozmowy – więcej pytań, mniej stwierdzeń z góry

5. Teamwork – nastawienie na wspólny cel:

  • rola wzajemnego nastawienia w realizacji celów długoterminowych
  • zadanie – „lewitacja”. Uczestnicy wykonują zadanie, które na pierwszy rzut oka wydaje się banalne. Czy takie będzie w praktyce?
  • win – win kontra wygrany przegrany w relacji wewnętrznej – kto wygrywa, jeśli „wygrywasz” nie z przeciwnikiem, a ze swoim kolegą z zespołu
  • efekt „łuny” – kto jest odpowiedzialny za porażki w pracy zespołowej
  • zadanie – gra symulacyjna „Antyterroryści”. Uczestnicy wcielają się w pracowników policji, którzy na podstawie posiadanych informacji mają ująć groźnych przestępców

6. Trudne rozmowy z Klientem:

  • obiekcje klienta – metoda PIWO i POPO przewidywanie negatywnych reakcji
    i przygotowanie różnych wariantów działań
  • asertywne reagowanie na trudne sytuacje – technika zamglanie, zgoda logiczna, zgoda częściowa i inne sposoby na szukanie zgody w sytuacjach zapalnych

7. Skuteczna finalizacja sprzedaży:

  • dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej
  • dostosowanie sposobu motywacji sprzedażowej klienta do jego typu osobowości
  • struktury ekspresywne – perswazja w rozmowie z klientem
  • jak sfinalizować sprzedaż by zachować dobre relacje z Klientem?

8. Podsumowanie warsztatu, sesja pytań i odpowiedzi.

Najbliższy termin szkolenia

13-14 stycznia
2022 r.

Koszt udziału w szkoleniu

1390 PLN netto/os.

Szkolenie w formie stacjonarnej w Warszawie
(w razie konieczności szkolenie zostanie zrealizowane w formie online)

Program szkolenia Efektywna komunikacja w biznesie.
Budowanie współpracy.

Dzięki szkoleniu:

Informacje organizacyjne

Najbliższy termin szkolenia

13-14 stycznia 2022 r.

Koszt udziału w szkoleniu

1390 PLN netto/os.