Szkolenie Budowanie relacji z pracownikiem i zarządzanie zespołem rekomendujemy:

  • Kadrze zarządzającej
  • dla wszystkich osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności z zakresu kierowania i współpracy w zespole, usystematyzować wiedzę na temat dynamiki zespołu, poznać narzędzia poszukiwania rozwiązań oraz organizacji zadań ub udoskonalić swój potencjał w zakresie motywowania zespołu
Delegowanie zadań przez menegera

Program szkolenia Budowanie relacji z pracownikiem i zarządzanie zespołem:

  1. Wstęp do warsztatu, by uczestnicy aktywnie włączyli się w szkolenie.
  2. „Niepokorni pracownicy ”, czyli jak budować relację z pracownikiem i wzajemność w zespole.
  3. Budowanie wiarygodności w relacji szef – pracownik.
  4. Psychologiczne uwarunkowania oporu jako techniki wpływu społecznego.
  5. Studium przypadku jak działamy jako ludzie, kiedy ujawniają się agresywne zachowania, nasze motywy, instynktowne reakcje. Szybki przegląd irracjonalnych działań.
  6. „Ja nie muszę, ja mogę działać i podejmować decyzje”. Rzecz o asertywności i stawianiu granic w sytuacji oporu.
  7. Jak się komunikować, kiedy inni nas atakują, grożą i nie wywiązują się z ustalonych zobowiązań?
  8. Prawne i formalne aspekty wpływu pracodawcy na pracownika.

PROCES SZKOLENIOWY W 4 KROKACH:

  1. Analiza potrzeb szkoleniowych
  2. Indywidualne dopasowanie zakresu programu do potrzeb uczestników
  3. REALIZACJA PROJEKTU
  4. WSPARCIE DORADCZO-SZKOLENIOWE DO 1 MIESIĄCA PO SZKOLENIU

 

Co zyskasz dzięki Szkoleniu?

  • Umiejętność sposobu delegowania zadań do zespołu
  • Świadomość silnych stron pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym
  • Umiejętność rozpoznawania dojrzałości pracownika na skalach motywacji i kompetencji
  • Dowiesz się, jak umiejętnie komunikować priorytety w zakresie współpracy i pracy zespołu

Informacje organizacyjne

  • Szkolenie zamknięte dopasowane do potrzeb uczestników
  • Grupy 12- max.15 osób
  • Czas trwania 1 dzień i/lub do uzgodnienia
  • Szkolenie prowadzone w języku polskim, angielskim i rosyjskim
  • Rekomendujemy przeprowadzenie szkolenia w centrum szkoleniowym Green Business Center

Zapytaj o szkolenie

Kontakt ws. szkolenia Budowanie relacji z pracownikiem i zarządzanie zespołem:

Edyta Kwiatkowska

tel. 796-794-460

adres e-mail: biuro@gbc.waw.pl

Co wyróżnia Green Business Center przy szkoleniach zamkniętych?

 

  • Dostosowane do potrzeb, „szytę na miarę”
  • Szkolenia realizowane są przez doświadczonych trenerów/praktyków
  • Praktyczne warsztaty, pigułki wiedzy z materiałem w formie tekstowej i graficznej

Dlaczego warto wybrać szkolenie zamknięte z Green Business Center?

 

  • Forma szkolenia zamkniętego daje możliwość dostosowania treści i programu szkolenia do oczekiwań uczestników
  • Analiza potrzeb szkoleniowych
  • Szkolenie zamknięte może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy: coaching lub follow up
  • Termin i miejsce szkolenia jest uzgadniane indywidualnie
  • Szkolenia mogą być prowadzone na terenie całego kraju

Dlaczego warto szkolić się z budowania relacji z pracownikiem i zarządzania zespołem?

Jedną z podstawowych funkcji lidera w grupie, w której występuje właściwe zarządzanie zespołem, jest motywowanie pracowników. Niezbędna jest znajomość potrzeb pracowników oraz dopasowanie działań do ich oczekiwań i umiejętności. Ważnym aspektem jest również wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe oraz budowanie i utrzymywanie własnego autorytetu jako menedżera.

.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu Budowanie relacji z pracownikiem i zarządzanie zespołem?

Efektywne zarządzanie zespołem pracowników to jedna z najważniejszych umiejętności dobrego menedżera. Ludzie tworzą i rozwijają biznes. Aby wzmocnić lub rozpocząć swoje zarządzanie zespołem niezbędna jest m.in. dobra komunikacja, wzajemna pomoc, która integruje zespół, dobra organizacja i tworzenie planów działania.

Sprawdź inne szkolenia w naszej ofercie