Szkolenie budowanie relacji z pracownikiem

„Niepokorni pracownicy ”, czyli jak budować relację z pracownikiem i wzajemność w zespole

Szkolenie prowadzone w języku polskim, angielskim i rosyjskim

 

  1. Budowanie wiarygodności w relacji szef – pracownik.
  2. Psychologiczne uwarunkowania oporu jako techniki wpływu społecznego.
  3. Studium przypadku jak działamy jako ludzie, kiedy ujawniają się agresywne zachowania, nasze motywy, instynktowne reakcje. Szybki przegląd irracjonalnych działań.
  4. „Ja nie muszę, ja mogę działać i podejmować decyzje”. Rzecz o asertywności i stawianiu granic w sytuacji oporu.
  5. Jak się komunikować, kiedy inni nas atakują, grożą i nie wywiązują się z ustalonych zobowiązań?
  6. Prawne i formalne aspekty wpływu pracodawcy na pracownika.

 

PROCES SZKOLENIOWY W 4 KROKACH:

  1. Analiza potrzeb szkoleniowych
  2. Indywidualne dopasowanie zakresu programu do potrzeb uczestników
  3. REALIZACJA PROJEKTU
  4. WSPARCIE DORADCZO-SZKOLENIOWE DO 1 MIESIĄCA PO SZKOLENIU

 

INFORMACJĘ ORGANIZACYJNE:

  • szkolenie w formie grupowego szkolenia zamkniętego ściśle dopasowanego do wymagań Klienta
  • czas trwania: 1 dzień (8h szkoleniowych)
  • szkolenie prowadzone w języku polskim, angielskim, rosyjskim
  • miejsce: centrum szkoleniowo-konferencyjne Green Business Center zaaranżowane w koncepcji biophilic design i/lub w miejscu wskazanym przez Klienta

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJĘ DOTYCZĄCE PROGRAMU, TRENERA ORAZ WYCENA PRZESYŁANE NA ŻYCZENIE KLIENTA

KONTAKT:

adres email: biuro@gbc.waw.pl

tel. +48 796-794-460