Jak być mentorem i współpracować z pokoleniem Y,Z? Zarządzanie pracownikami z pokolenia Y,Z.  Współpraca, komunikacja, motywowanie, budowanie zaangażowania i zapobieganie konfliktom – SKUTECZNE NARZĘDZIA DLA MENEDŻERA.

 

Realizujemy szkolenia zamknięte wyłącznie dla pracowników wybranej firmy lub jednostek sektora publicznego. Poniżej prezentujemy propozycję programu szkoleniowo-doradczego.

 

Program szkolenia:

  1. Pokolenie Y i Z/C – czyli kto?:
    • Kto jest kto, czyli pokolenie X – Y – Z/C w organizacji
    • Zrozum C: connect, communicate, change.
    • Czego oczekuje od: organizacji  i bezpośredniego przełożonego pracownik pokolenia Y i Z?
    • Jak budować kulturę organizacyjną w pozytywnej atmosferze?
    • Jak korzystać z talentów pokolenia Y,Z?
    • Jak mogę zostać mentorem dla moich pracowników? Dlaczego już nie działają “oldschoolowe” techniki we współczesnym świecie?
  2. Jak zarządzać?
    • Klarowność języka – wpływ aspektu komunikacji na zachowanie ludzi. Gra szkoleniowa.
    • Jakie ma kompetencje pokolenie Y i Z. Case study.
    • Trudna sztuka budowania lojalności i zaangażowania pokolenia Y i Z „case study”
    • Co motywuje? – co demotywuje?
  3. O sztuce delegowania zadań:
    • 3 elementy delegowania do pokolenia Y, Z: przekazania obowiązków – dzielenie się odpowiedzialnością – monitorowania i kontrola zadania.
    • Warunki delegowania zadania: oczekiwania pokolenia Y, Z vs rola menedżera.
    • Precyzyjnie i wyczerpująco w delegowaniu zadań – ćwiczenie „8 kroków”.
  4. Pokolenie Y i Z – aplikacje, gamifikacja, media społecznościowe.
  5. Zakończenie i podsumowanie szkolenia. Sesja informacji zwrotnych.

 

PROCES SZKOLENIOWY W 4 KROKACH:

  1. Analiza potrzeb szkoleniowych
  2. Indywidualne dopasowanie zakresu programu do potrzeb uczestników
  3. REALIZACJA PROJEKTU
  4. WSPARCIE DORADCZO-SZKOLENIOWE DO 1 MIESIĄCA PO SZKOLENIU (ONLINE)

Szkolenie Zarządzanie pokoleniem Y Z

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

  • szkolenie w formie grupowego szkolenia zamkniętego ściśle dopasowanego do wymagań Klienta
  • czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowe
  • język szkolenia: polski lub angielski
  • miejsce: centrum szkoleniowe Green Business Center, w siedzibie Klienta i/lub do uzgodnienia

 

METODY SZKOLENIOWE:

  • GRY SZKOLENIOWE
  • CASE STUDY
  • PIGUŁKA WIEDZY
  • MATERIAŁ MULTIMEDIALNY
  • DYSKUSJE, SCENKI

 

KONTAKT:

adres e-mail: biuro@gbc.waw.pl

tel. +48 796-794-460