Kluczem do sukcesu każdej firmy jest jej sprawne działanie oraz reagowanie skuteczne reagowanie na potrzeby Klientów. Firmy pragnące poszerzyć grono swoich odbiorców posiadają działy sprzedażowe lub zatrudniają osoby przeznaczone do pozyskiwania nowych Klientów. Pierwszy kontakt z nowym Klientem to zazwyczaj rozmowa telefoniczna lub wiadomość e-mail, aby nie spotykały się one z negatywnym komunikatem adresata, warto skupić się na umiejętnościach komunikacyjnych i sprzedażowych osób dedykowanych do tego zadania.

 

Szkolenia sprzedażowe

Nasze Centrum Szkoleniowe Green Centrum Business posiada w swojej ofercie szkolenia sprzedażowe, realizowane przy współpracy z doświadczonym i charyzmatycznym zespołem szkoleniowym. Rodzaje szkoleń przeznaczone są dla osób zatrudnionych w różnych branżach. Świadczymy pełen zakres usług w ramach wybranego przez Państwa szkolenia sprzedażowego na każdym etapie jego realizacji, poczynając od zapewnienia miejsca szkolenia i warunków, przez wiedzę doświadczonych specjalistów i profesjonalne prowadzenie szkolenia.

 

Umiejętności sprzedażowe

Szkolenia sprzedażowe to szansa na zdobycie umiejętności komunikacji i nawiązywania relacji z Klientem. Podczas tego rodzaju szkoleń kursanci nabywają umiejętności z zakresu organizacji pracy własnej, szybkiego nawiązywania relacji, umiejętności aktywnego słuchania oraz efektywnych technik sprzedażowych, m.in. w jaki sposób radzić sobie z Klientem nastawionym na “NIE”, jak efektywnie słuchać i odbierać potrzeby Klientów, jak być asertywnym w kontaktach z innymi ludźmi, jak skutecznie budować argumenty sprzedażowe i doprowadzać do finalizacji transakcji.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu sprzedażowym?

Szkolenia sprzedażowe są przygotowane w formule zamkniętej dla konkretnej grupy pracowników. Programy szkoleń są przygotowywane zgodnie z potrzebami Uczestników, przed każdym szkoleniem przeprowadzana jest analiza potrzeb. Szkolenia sprzedażowe pomagają osiągać większe zyski poprzez nabycie umiejętności nawiązywania relacji  Klientami, wsłuchiwania się w ich potrzeby oraz poszerzenie zakresu swoich kompetencji sprzedażowych.

 

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenia sprzedażowe to przede wszystkim ćwiczenia i dyskusje w ramach, których uczestnicy mają możliwość nabycia praktycznej wiedzy i przećwiczenia swoich umiejętności pod nadzorem trenera. Najczęściej stosowanymi metodami szkolenia jest case study, dyskusje, gry zespołowe oraz różnego rodzaju prezentacje. Ćwiczenia tego typu stanowią pewną instrukcję zachowania, które następnie można zastosować w pracy z Klientem. Na szkoleniach sprzedażowych uczestnicy będą mogli wzmocnić także swoje umiejętności interpersonalne takie jak zwiększanie pewności siebie, umiejętności komunikacyjne.