Komunikacja w biznesie

RUS Давайте договоримся»: Эффективное общение в бизнесе на русском языке. Как навести мосты? Диалог как основа для построения профессиональных и социальных связей.

    1. От нет до да, или уверенные методы общения, которые помогают лучше сотрудничать.
    2. Элементы управленческой риторики в мире смены поколений работников.
    3. Слова, которые поощряют, мотивируют и создают хорошую атмосферу в команде.
    4. Коучинг и наставничество, практическое обучение приемам управленческой работы.

 

ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИНФОРМАЦИЯ:

Тренинг в форме группового закрытого тренинга в тесном соответствии с требованиями клиента

продолжительность: 1 день (8 часов тренинга)

обучение проводиться на русском языке

место: учебно-конференц-центр Green Business Center, организованный по концепции биофильного дизайна и / или в месте, указанном клиентом

ПОДРОБНАЯ ИНФОРМАЦИЯ, КАСАЮЩАЯСЯ ПРОГРАММЫ, ТРЕНЕРА И ЦЕН, индивидуально по запросу клиента.

 

Контактное лицо:

biuro@gbc.waw.pl

tel.+48 796-794-460

 

POL „Dogadajmy się” Efektywna i skuteczna komunikacja w biznesie

  1. „Jak budować mosty?” dialog podstawą budowania więzi  zawodowych i społecznych
  2. „Od nie do tak”, czyli asertywne techniki komunikacji, które pomagają lepiej współpracować.
  3. Elementy retoryki managerskiej w świecie zmieniających się pokoleń pracowników. Słowa, które zachęcają, motywują i budują dobrą atmosferę w zespole, czyli jak współpracować w zespole wielopokoleniowym.
  4. Coaching i mentoring, praktyczny trening technik w pracy managerskiej. W jaki sposób coaching kształtuje i wspiera samodzielność i zaangażowanie pracowników?

 

INFORMACJĘ ORGANIZACYJNE:

  • szkolenie w formie grupowego szkolenia zamkniętego ściśle dopasowanego do wymagań Klienta
  • czas trwania: 1 dzień (8h szkoleniowych)
  • szkolenie prowadzone w języku rosyjskim
  • miejsce: centrum szkoleniowo-konferencyjne Green Business Center zaaranżowane w koncepcji biophilic design i/lub w miejscu wskazanym przez Klienta

 

TRENER: KSENIA GRACZYK

doświadczony praktyk biznesu z ponad 8 letnim stażem sprzedażowym na rynku polskim w międzynarodowej korporacji w  sektorze budowalnym.  Magister  psychologii , trener umiejętności interpersonalnych. Absolwentka Szkoły Trenerskiej  INTRA w Polsce. Rosjanka na ziemi polskiej płynnie komunikująca się po polsku i rosyjsku.

Prowadziła, organizowała i przygotowywała merytoryczne aspekty szkoleń dla pracowników z Polski i  Europy Wschodniej – Rosja, Ukraina, Białoruś, dodatkowo Azerbejdżan, Armenia i Kazachstan z zakresu umiejętności sprzedażowych i kompetencji rozwojowych. Twórca i architekt szkoleń platformy zdalnej e-learningowej dla pracowników, w Polsce i w Rosji.

Główne obszary pracy to szkolenia produktowe, komunikacja z klientem, rozwiązywanie konfliktów, praca z trudnym klientem, zdalna praca z handlowcami itp.

 

Ksenia o szkoleniach:

Rozwój jest drogą do zwiększania swojego kapitału i kompetencji. Dla mnie szkolenia są jak taniec, bo znajomość podstawowych kroków pozwala kreatywnie tworzyć i łączyć różne techniki i uzyskiwać własne, oryginalne kompozycje.

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJĘ DOTYCZĄCE PROGRAMU ORAZ WYCENA PRZESYŁANE NA ŻYCZENIE KLIENTA

 

Kontakt:

adres email: biuro@gbc.waw.pl

tel. +48 796-794-460