Manager w realiach Polski

RUS Менеджер в польской реальности – межкультурный аспект ведущих людей в международной среде (Польша / Украина)

  1. Повышение практической перспективы межкультурного сотрудничества
  2. Культурно -исторический контекст, подразумевающий социальное поведение и ожидания
  3. С саблей в руке», или как бороться с сарматской душой в повседневной работе лидера
  4. Эмоциональный интеллект, ключевой фактор в понимании поведения команд и людей
  5. Экономически эффективные факторы, влияющие на изменения в поведении человека в профессиональной среде

 

ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИНФОРМАЦИЯ:

Тренинг в форме группового закрытого тренинга в тесном соответствии с требованиями клиента

продолжительность: 1 день (8 часов тренинга)

обучение проводиться на русском языке

место: учебно-конференц-центр Green Business Center, организованный по концепции биофильного дизайна и / или в месте, указанном клиентом

ПОДРОБНАЯ ИНФОРМАЦИЯ, КАСАЮЩАЯСЯ ПРОГРАММЫ, ТРЕНЕРА И ЦЕН, индивидуально по запросу клиента.

 

Контактное лицо:

biuro@gbc.waw.pl

tel. +48 796-794-460

 

 

POL Manager w realiach Polski – międzykulturowy aspekt przewodzenia ludziom w zglobalizowanych środowiskach (Polska vs. Ukraina)

  1. Kontekst historyczny i kulturowy, który implikuje społeczne zachowania i oczekiwania.
  2. „Szabla w dłoń, czyli jak radzić sobie z sarmacką duszą w codziennej pracy lidera.
  3. Sposoby przełamywania barier międzykulturowych. Symulacja biznesowa.
  4. Narzędzia do analizy i porównywania różnych państw pod względem różnic międzykulturowych.
  5. Trening wybranych kompetencji komunikacji i zarządzania w organizacji wielokulturowej. Case study.
  6. Inteligencja emocjonalna, kluczowy czynnik rozumienia zachowań zespołów i ludzi.
  7. Ekonomia behawioralna – opłacalne czynniki wpływu na zmiany zachowań ludzkich w środowisku zawodowym.

 

INFORMACJĘ ORGANIZACYJNE:

  • szkolenie w formie grupowego szkolenia zamkniętego ściśle dopasowanego do wymagań Klienta
  • czas trwania: 1 dzień (8h szkoleniowych)
  • szkolenie prowadzone w języku rosyjskim
  • miejsce: centrum szkoleniowo-konferencyjne Green Business Center zaaranżowane w koncepcji biophilic design i/lub w miejscu wskazanym przez Klienta

 

TRENER: KSENIA GRACZYK

doświadczony praktyk biznesu z ponad 8 letnim stażem sprzedażowym na rynku polskim w międzynarodowej korporacji w  sektorze budowalnym.  Magister  psychologii , trener umiejętności interpersonalnych. Absolwentka Szkoły Trenerskiej  INTRA w Polsce. Rosjanka na ziemi polskiej płynnie komunikująca się po polsku i rosyjsku.

Prowadziła, organizowała i przygotowywała merytoryczne aspekty szkoleń dla pracowników z Polski i  Europy Wschodniej – Rosja, Ukraina, Białoruś, dodatkowo Azerbejdżan, Armenia i Kazachstan z zakresu umiejętności sprzedażowych i kompetencji rozwojowych. Twórca i architekt szkoleń platformy zdalnej e-learningowej dla pracowników, w Polsce i w Rosji.

Główne obszary pracy to szkolenia produktowe, komunikacja z klientem, rozwiązywanie konfliktów, praca z trudnym klientem, zdalna praca z handlowcami itp.

 

Ksenia o szkoleniach:

Rozwój jest drogą do zwiększania swojego kapitału i kompetencji. Dla mnie szkolenia są jak taniec, bo znajomość podstawowych kroków pozwala kreatywnie tworzyć i łączyć różne techniki i uzyskiwać własne, oryginalne kompozycje.

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJĘ DOTYCZĄCE PROGRAMU ORAZ WYCENA PRZESYŁANE NA ŻYCZENIE KLIENTA

Kontakt:

adres email: biuro@gbc.waw.pl

tel. +48 796-794-460