Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta na rynku polskim rekomendujemy:

  • pracownikom obsługi klienta
  • pracownikom mającym kontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznym
  • kadrze zarządzającej pracownikami mającej kontakt z klientem

Program szkolenia Profesjonalna obsługa klienta na rynku polskim:

1. Słowiańska dusza vs. inne narody, preferencje narodów, różnice kulturowe i  zachowania, które wpływają na jakość obsługi.

2. „Kto jest kim?” typologia klientów, osobowości w biznesie.

3. „Jak grać, żeby osiągać konsensus” czyli jak rozmawiać, żeby osiągnąć wygraną dwóch stron w każdej sytuacji. Case study i symulacje biznesowe.

4. „Bomba na zapłonie, czyli słowa trigery, które eskalują sytuacje trudne.

5. „Zasada 10 kroków” co robić, a czego nie robić w profesjonalnej obsłudze klienta

6. Sztuka rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klienta.

7. „Klient roszczeniowy czy maruder ” sposoby i techniki na radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.

Co zyskasz dzięki Szkoleniu?

  • Poznasz preferencje w obsłudze klienta u różnych narodów
  • Dowiesz się jak radzić sobie w sytuacjach z trudnym klientem
  • Dowiesz się jak poznać potrzeby klienta

Informacje organizacyjne

  • Szkolenie zamknięte dopasowane do potrzeb uczestników
  • Grupy 12- max.15 osób
  • Czas trwania 1 dzień i/lub do uzgodnienia
  • Szkolenie prowadzone w języku polskim, angielskim i rosyjskim
  • Rekomendujemy przeprowadzenie szkolenia w centrum szkoleniowym Green Business Center

Zapytaj o szkolenie

Kontakt ws. szkolenia Profesjonalna obsługa klienta na rynku polskim

Edyta Kwiatkowska

tel. 796-794-460

adres e-mail: biuro@gbc.waw.pl

Co wyróżnia Green Business Center przy szkoleniach zamkniętych?

 

  • Dostosowane do potrzeb, „szytę na miarę”
  • Szkolenia realizowane są przez doświadczonych trenerów/praktyków
  • Praktyczne warsztaty, pigułki wiedzy z materiałem w formie tekstowej i graficznej

Dlaczego warto wybrać szkolenie zamknięte z Green Business Center?

 

  • Forma szkolenia zamkniętego daje możliwość dostosowania treści i programu szkolenia do oczekiwań uczestników
  • Analiza potrzeb szkoleniowych
  • Szkolenie zamknięte może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy: coaching lub follow up
  • Termin i miejsce szkolenia jest uzgadniane indywidualnie
  • Szkolenia mogą być prowadzone na terenie całego kraju

Dlaczego warto szkolić się z Profesjonalnej obsługi klienta na rynku polskim ?

Do działu obsługi klienta należą m.in. takie zadania jak: budowanie lojalności i zaufania Klienta, budowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Osoby z  tego działu często mają kontakt z Klientami w krytycznych sytuacjach np. przy niezadowoleniu czy składania zastrzeżeń.Dlatego warto wiedzieć na czym skupić się w takich sytuacjach, jak we właściwy sposób odpowiedzieć na potrzeby Klienta.

.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu Profesjonalna obsługa klienta na rynku polskim ?

Dzięki szkoleniu Profesjonalna obsługa klienta na rynku polskim, poznasz różnice w obsłudze klientów na rynku międzynarodowym. Dowiesz się jak radzić sobie z trudnym klientem, jak poznać potrzeby klientów.

Sprawdź inne szkolenia w naszej ofercie