Profesjonalna obsługa klienta na rynku polskim

RUS Профессиональное обслуживание клиентов

    1. Славянская душа в сравнении с другими народами, национальные предпочтения, культурные различия и поведение, которые влияют на качество обслуживания
    2. Кто есть кто? Типология клиентов, личностей в бизнесе
    3. Как играть, чтобы достичь консенсуса? Как вести переговоры, чтобы выигрыш был двухсторонний в каждой ситуации?
    4. Слова -бомбы или триггеры, которые обостряют сложные ситуации.
    5. Правило 10ти  шагов: Что делать, а чего не делать в профессиональном обслуживании клиентов?
    6. Искусство распознавания потребностей и ожиданий клиента
    7. Трудный клиент: способы и техники поведения в трудных ситуациях.

 

ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИНФОРМАЦИЯ:

Тренинг в форме группового закрытого тренинга в тесном соответствии с требованиями клиента

продолжительность: 1 день (8 часов тренинга)

обучение проводиться на русском языке

место: учебно-конференц-центр Green Business Center, организованный по концепции биофильного дизайна и / или в месте, указанном клиентом

ПОДРОБНАЯ ИНФОРМАЦИЯ, КАСАЮЩАЯСЯ ПРОГРАММЫ, ТРЕНЕРА И ЦЕН, индивидуально по запросу клиента.

Контактное лицо:

biuro@gbc.waw.pl

tel. +48 796-794-460

 

POL Profesjonalna obsługa klienta na rynku polskim

    1. Słowiańska dusza vs. inne narody, preferencje narodów, różnice kulturowe i  zachowania, które wpływają na jakość obsługi.
    2. „Kto jest kim?” typologia klientów, osobowości w biznesie.
    3. „Jak grać, żeby osiągać konsensus” czyli jak rozmawiać, żeby osiągnąć wygraną dwóch stron w każdej sytuacji. Case study i symulacje biznesowe.
    4. „Bomba na zapłonie, czyli słowa trigery, które eskalują sytuacje trudne.
    5. „Zasada 10 kroków” co robić, a czego nie robić w profesjonalnej obsłudze klienta
    6. Sztuka rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klienta.
    7. „Klient roszczeniowy czy maruder ” sposoby i techniki na radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.

 

INFORMACJĘ ORGANIZACYJNE:

  • szkolenie w formie grupowego szkolenia zamkniętego ściśle dopasowanego do wymagań Klienta
  • czas trwania: 1 dzień (8h szkoleniowych)
  • szkolenie prowadzone w języku rosyjskim
  • miejsce: centrum szkoleniowo-konferencyjne Green Business Center zaaranżowane w koncepcji biophilic design i/lub w miejscu wskazanym przez Klienta

 

TRENER: KSENIA GRACZYK

doświadczony praktyk biznesu z ponad 8 letnim stażem sprzedażowym na rynku polskim w międzynarodowej korporacji w  sektorze budowalnym.  Magister  psychologii , trener umiejętności interpersonalnych. Absolwentka Szkoły Trenerskiej  INTRA w Polsce. Rosjanka na ziemi polskiej płynnie komunikująca się po polsku i rosyjsku.

Prowadziła, organizowała i przygotowywała merytoryczne aspekty szkoleń dla pracowników z Polski i  Europy Wschodniej – Rosja, Ukraina, Białoruś, dodatkowo Azerbejdżan, Armenia i Kazachstan z zakresu umiejętności sprzedażowych i kompetencji rozwojowych. Twórca i architekt szkoleń platformy zdalnej e-learningowej dla pracowników, w Polsce i w Rosji.

Główne obszary pracy to szkolenia produktowe, komunikacja z klientem, rozwiązywanie konfliktów, praca z trudnym klientem, zdalna praca z handlowcami itp.

 

Ksenia o szkoleniach:

Rozwój jest drogą do zwiększania swojego kapitału i kompetencji. Dla mnie szkolenia są jak taniec, bo znajomość podstawowych kroków pozwala kreatywnie tworzyć i łączyć różne techniki i uzyskiwać własne, oryginalne kompozycje.

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJĘ DOTYCZĄCE PROGRAMU ORAZ WYCENA PRZESYŁANE NA ŻYCZENIE KLIENTA

 

Kontakt:

adres email: biuro@gbc.waw.pl

tel. +48 796-794-460