Szkolenie Zarządzanie zespołem – radzenie sobie z trudnymi pracownikami rekomendujemy:

  • Kadrze zarządzającej
  • Osobom, które chcą doskonalić swoje umiejętności z zakresu kierowania i współpracy w zespole
  • Osobom poznać poszukującym rozwiązań w sytuacjach oporu i konfliktu ze strony pracowników

Program szkolenia Zarządzanie zespołem - radzenie sobie z trudnymi pracownikami:

1. Budowanie wiarygodności w relacji szef pracownik

2. Psychologiczne uwarunkowania oporo jako techniki wpływu społecznego

3. Studium przypadku jak działamy jako ludzie kiedy ujawniają się agresywne zachowania, nasze motywy, instynktowne reakcje. Szybki przegląd irracjonalnych działań

4. „Ja nie muszę, ja mogę działać i podejmować decyzje”. Rzecz o asertywności i stawianiu granic w sytuacji oporu

5. Jak się komunikować kiedy inni nas atakują, grożą i nie wywiązują się z ustalonych zobowiązań

6. Prawne i formalne aspekty wpływu pracodawcy na pracownika

Co zyskasz dzięki Szkoleniu?

  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach agresji, oporu ze strony pracowników
  • Dowiesz się, jak asertywne zachowanie pozwala tworzyć granice zachowań
  • Nauczysz się komunikacji w sytuacjach konfliktowych z pracownikiem

Informacje organizacyjne

  • Szkolenie zamknięte dopasowane do potrzeb uczestników
  • Grupy 12- max.15 osób
  • Czas trwania 1 dzień i/lub do uzgodnienia
  • Szkolenie prowadzone w języku polskim, angielskim i rosyjskim
  • Rekomendujemy przeprowadzenie szkolenia w centrum szkoleniowym Green Business Center

Zapytaj o szkolenie

Kontakt ws. szkolenia Zarządzanie zespołem –  radzenie sobie z trudnymi pracownikami

Edyta Kwiatkowska

tel. 796-794-460

adres e-mail: biuro@gbc.waw.pl

Co wyróżnia Green Business Center przy szkoleniach zamkniętych?

 

  • Dostosowane do potrzeb, „szytę na miarę”
  • Szkolenia realizowane są przez doświadczonych trenerów/praktyków
  • Praktyczne warsztaty, pigułki wiedzy z materiałem w formie tekstowej i graficznej

Dlaczego warto wybrać szkolenie zamknięte z Green Business Center?

 

  • Forma szkolenia zamkniętego daje możliwość dostosowania treści i programu szkolenia do oczekiwań uczestników
  • Analiza potrzeb szkoleniowych
  • Szkolenie zamknięte może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy: coaching lub follow up
  • Termin i miejsce szkolenia jest uzgadniane indywidualnie
  • Szkolenia mogą być prowadzone na terenie całego kraju

Dlaczego warto szkolić się z Zarządzanie zespołem –  radzenie sobie z trudnymi pracownikami ?

Jedną z podstawowych funkcji lidera w grupie, w której występuje właściwe zarządzanie zespołem, jest radzenie sobie w sytuacjach oporu ze strony pracowników, umiejętność budowania silnego zespołu. Niezbędna jest znajomość potrzeb pracowników oraz dopasowanie działań do ich oczekiwań i umiejętności. Ważnym aspektem jest również wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe oraz budowanie i utrzymywanie własnego autorytetu jako menedżera.

.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu Zarządzanie zespołem –  radzenie sobie z trudnymi pracownikami ?

Efektywne zarządzanie zespołem pracowników to jedna z najważniejszych umiejętności dobrego menedżera. Zarządzanie zespołem wiążę się z dużą odpowiedzialnością. Osoby na stanowiskach kierowniczych muszą umieć radzić sobie w sytuacjach oporu lub agresji ze strony pracowników. Ważna jest umiejętna asertywna komunikacja ze strony pracodawcy.

Sprawdź inne szkolenia w naszej ofercie