Warsztaty Team building - Gra majstrowie magii

MAJSTROWIE MAGII TO KREATYWNA GRA TEAM BUILDINGOWA!

 

To gra mająca w sobie elementy gier kreatywnych, umiejętności analitycznych i… emocjonalnych pułapek. Bardzo dobrze zaplanowana i pozostająca na długo w pamięci uczestników. Zadania wymagają silnej współpracy grup, kreatywności i radzenia sobie z presją czasu.

Gra może zostać wykorzystana  jako element rozrywkowo-integracyjny, jak i może również stanowić przyczynek do rozmowy o mocnych stronach i talentach lub o rolach, w jakie wchodzimy w zespole.

Gracze doświadczą podczas gry współpracy wewnątrz zespołu oraz rywalizacji z pozostałymi. Zmieniające się w czasie i różnorodne wyzwania podczas gry sprawią, że każdy gracz znajdzie coś, w co się zaangażuje. Poszukiwanie klocków wymaga spostrzegawczości, tworzenie najlepiej punktowanych konstrukcji łączy logiczne myślenie z kreatywnością, handel klockami między zespołami, to z kolei świetny trening umiejętności negocjacyjnych i sprzedażowych.

Gra pozwala również zawiesić wojenny topór konkurencji i wymienić się klockami w taki sposób, aby każdy zespół zmaksymalizował swój wynik – wystarczy, że graczom uda się nawzajem do tego przekonać.

 

Gra Majstrowie Magii w całości zaprojektowana przez Kubę Wiśniewskiego

 

WARUNKI ROZGRYWKI:

Liczba uczestników: 6-16
(w przypadku większej ilości uczestników rozgrywkę poprowadzi dwóch trenerów)

Zespoły: 3-4 osobowe

Czas gry: 120-150 minut

Warsztat po grze: 30-120 minut
(zależnie od potrzeb klienta)

HISTORIA

Gra przeniesie uczestników do świata Magicznych Majstrów, którzy składają amulety i artefakty.

Tworzą je ze specjalnych minerałów (w roli głównej klocki LEGO) poukrywanych w różnych zakątkach Magicznego Świata (czyli sali szkoleniowej).

Magiczni Majstrowie muszą więc być sprawnymi poszukiwaczami. Minerały mogą zdobywać również handlując nimi między sobą lub wygrywając je w magicznych pojedynkach.

RECEPTURY I KONSTRUKCJE

Każda drużyna otrzymuje unikalny zestaw wskazówek dotyczących łączenia znalezionych klocków.

Wskazówki skonstruowane są tak, że teoretycznie możliwe jest, by wszystkie drużyny skonstruowały najlepsze układy, jeśli odpowiednio wymienią się klockami.

Przykłady wskazówek:

Każdy użyty zielony klocek wart jest 2 punkty.

Jeśli podstawę konstrukcji stanowi tylko 1 klocek, to otrzymujecie 5 punktów. 

 

FINAŁ

Na koniec rozgrywki zespoły dowiadują się, że Wielkie Macki z Mrocznych Wymiarów znowu próbują przedrzeć się do Magicznego Świata.

Jedyny sposób, żeby je powstrzymać, TO…

 

Czy Magiczni Majstrowie zdążą znaleźć sposób, na właściwe połączenie swoich konstrukcji, zanim Macki opanują Świat?

Interesującym wątkiem jest również współpraca pomiędzy zespołami. Czy podzielą się swoimi wskazówkami i odkryją, że mogą podzielić się znalezionymi klockami tak, aby zmaksymalizować swoje wyniki?

 

 

SPRAWDŹ SIĘ! WEŹ UDZIAŁ W NIEZAPOMNIANYCH ROZGRYWKACH  – GRA MAJSTROWIE MAGII!

 

KTO PROWADZI ROZGRYWKĘ MAJSTROWIE MAGII?

TRENER: JAKUB WIŚNIEWSKI

 

Projektant gier szkoleniowych i grywalizacji. Od 2011 r. współpracował  z Pracownią Gier Szkoleniowych, gdzie stworzył swoją pierwszą grę – ciepło przyjęte „Rozegraj miasto”. Projektował gry dla biznesu, organizacji pozarządowych i administracji publicznej. Dla młodzieży szkolnej i nauczycieli, pracowników i menedżerów, aktywistów i urzędników. Planszowe, symulacyjne i komputerowe. Prowadzi zajęcia dla studentów psychologii Uniwersytetu SWPS poświęcone tworzeniu narzędzi opartych na grach.

Prowadzi swój autorski warsztat poświęcony projektowaniu narzędzi edukacyjnych opartych na grach. Prowadził go m.in. na SGGW (czerwiec 2016), Uniwersytecie Leśnym w Krakowie (styczeń 2017 i 2018), dla kadry Centrum Nauki Kopernik (grudzień 2016), dla Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu M. St. Warszawa (wrzesień 2018).

Przykładowe projekty:

  • The Tree of Life (Pracownia Gier Szkoleniowych) – wyjątkowa gra integracyjna dla całych organizacji, rozgrywana w grupach między 100- a 700-osobowych. Nagrodzona w konkursie MP Power Awards 2016 w kategorii Produkt, jako najciekawsze rozwiązanie na duże eventy. 
  • autoKOREKTA – symulacja procesu przechodzenia przez zmiany w firmie. W 2017 roku gra została wyróżniona w International Business Learning Games Competition.
  • Safari – gra dla kadry zarządzającej o szkodliwości systemów premiowych stworzona we współpracy z profesorem Andrzejem Blikle.
  • Ekoskrzaty – gra promująca codzienne, ekologiczne zachowania wśród najmłodszych i ich rodziców; gra powstała na zlecenie Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu M. St. Warszawa, które po 2 latach zamówiło drugą część gry.
  • Koncepcja i treści na platformę on-boardingową dla pracowników Mondeleze Polska.
  • PARTYtura – gra komputerowa przeznaczona dla urzędników, stanowiąca bazę wiedzy nt. dobrych praktyk prowadzenia procesów partycypacyjnych; powstała we współpracy z Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych.
  • Twoje prawo – gra skierowana dla uczniów szkół ponadpodstawowych, opowiadająca o procesie legislacyjnym w Polsce oraz o momentach, w których obywatele mają wpływ na ten proces.
  • Grywalizacja zajęć programu Śniadanie Daje Moc (edycje 2016 i 2017) organizowanego co roku w szkołach podstawowych przez koalicję firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytut Matki i Dziecka (Agencja Gerere).
  • System grywalizowania zajęć lekcyjnych z zakresu edukacji globalnej stworzony na zlecenie Ośrodka Rozwoju Edukacji (Agencja Gerere).

 

Warsztat w formie grupowego szkolenia zamkniętego dopasowanego do wymagań Klienta

Miejsce: centrum konferencyjno-szkoleniowe Green Business Center w Warszawie i/lub innym miejscu.

Kontakt:

e-mail: edyta.kwiatkowska@gbc.waw.pl

tel.796-794-460