4 powody
dlaczego warto współpracować z Wirtualnym Asystentem

Ograniczasz wydatki

Ustalamy pakiet usług i płacisz za wykonane prace

Efektywniej organizujesz swój czas

Wspieramy Cię w czynnościach, na które brakowało czasu

Nie musisz zatrudniać pracownika na etat

Podpisujesz z nami umowę o współpracę, z klauzulą poufności

Otrzymujesz fakturę VAT

Na wszystkie zamówione usługi wystawiamy fakturę VAT

Sprawdź w czym możemy Ci pomóc

Nawiążmy współpracę….

1

Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie

2

Stworzymy wspólny plan działania i ustalimy zakres współpracy

3

Podpiszemy umowę, wraz z klauzulą poufności

4

Zaczynamy wspierać Twój biznes… możesz nam oddelegować zadania

Pakiet Start

250 zł
  • 5 godzin

Pakiet Standard

450 zł
  • 10 godzin

Pakiet Premium

850 zł
  • 20 godzin

Wszystkie powyższe ceny są cenami netto

Pakiet start, standard i premium to podstawowa oferta współpracy obejmująca prowadzenie i organizacje biura całkowicie zdalnie, włącznie z prowadzeniem kont w social media.

Współpraca na podstawie umowy: umowa próbna 1 miesiąc, kolejna min.3 miesiące; umowy zawierają paragraf dotyczący ochrony danych osobowych oraz obszerną klauzulę poufności

Rozliczenie na podstawie faktury VAT, na koniec miesiąca raport dotyczący zrealizowanych zadań

Social Media

Organizacja konkursu z Regulaminem
Wycena indywidualna
Tworzenie kampanii płatnej na Facebooku
Wycena indywidualna
Podane ceny netto obejmują miesięczny abonament za usługę. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, z 2 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Referencje

Jesteś kameralnym zespołem, z ponad 6 letnim doświadczeniem. Specjalizujemy się w obsłudze administracyjnej, marketingu, w organizacji i obsłudze logistycznej szkoleń i in. wydarzeń biznesowych. Posiadamy praktyczną wiedzę, którą wykorzystujemy w codziennej pracy, by wspierać naszych Klientów. Przez ponad 2 lata prowadząc centrum szkoleniowo-konferencyjne obsłużyliśmy ponad 400 firm.